Quan jo tenia 10 anys



Quan jo tenia deu anys, vaig mirar la terra, els rius, el cel, el animals i tot el que m'envoltava, no sabia massa bé que em volien dir, tot i que va venir cap a mi el gran poder. Estava ansiós per entendre aquest poder i vaig començar acostar-me als arbres, els arbustos, i sentia com si les flors em parlessin i jo els volia demanar Qui us ha fet?




 


 

Un dia mirant les pedres cobertes de molsa, algunes d'elles semblaven tenir traces de l'home, elles no responien a les meves preguntes. Fins que vaig tenir un somni, i en aquest somni una petita pedra blanca rodona em va dir que el creador de tot era Wakan Tanka i per honorar-lo, havia d'honorar el seu treball en la natura.

La pedra em deia que la meva curiositat em va fer digne d'aquesta energia sobrenatural, em va dir que quan tractes una persona malalta, havia de demanar ajut a les forces de la natura per tal de que m'ensenyin com trobar la cura 

Bufalo Bravo- Bruixot Sioux
       


Comentarios

Entradas populares de este blog

Oración de las mujeres guardianas de la Tierra

El Ikigai

Las 12 barreras de la comunicación